Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bądkowo

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.badkowo.gmina.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

BiFZ.271.3.2014 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od piątek 2014-04-11 godz. 12:45 do środa 2014-04-23 godz. 10:00 środa 2014-04-30 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bądkowo w 2014 roku
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-11 12:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2014-04-11
Data końca składania ofert: środa 2014-04-23 godz. 10:00
Oznaczenie: BiFZ.271.3.2014
Szczegółowa informacja:

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie usługi pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bądkowo w 2014 roku”

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:

  • Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Bądkowo, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku, powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji.
  • Przewidywana ilość odpadów do demontażu, transportu i utylizacji płyt azbestowych ok 58,5 Mg a do zbiórki, transportu i utylizacji płyt azbestowych ok 31,9 Mg. Podane ilości odpadów mogą ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości w trakcie realizacji umowy. W przypadku zmniejszenia planowanej wielkości ilości odpadów Wykonawca nie będzie w stosunku do Zamawiającego żądał wynagrodzenia ani odszkodowania z tytułu nie wykonania całości przedmiotu umowy.
  • Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy.
  • Przed przystąpieniem do prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania   i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r Nr 71 poz. 649 ze zm.).
  • Termin wykonania prac Wykonawca wyłoniony w przetargu ustali z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie. Termin demontażu wyrobów zawierających azbest i odbioru odpadów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do końca terminu realizacji całości zamówienia, tj. do 30.09.2014r
  • Ważenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest i usuwanych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie przy użyciu urządzeń w obecności właściciela posesji lub osoby upoważnionej przez właściciela posesji.
  • Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.
  • Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót
    i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu.
  • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zleceniodawcy oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r Nr 71 poz. 649 ze zm.) i protokół potwierdzający wykonanie zadania zawierający ilość odpadów azbestowych przeznaczonych do unieszkodliwienia w m2 oraz w Mg,
  • Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) - wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Zamawiającego.
  • Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu i właścicielowi nieruchomości po jednym egzemplarzu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości (karta przekazania odpadu).
  • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych. Zgodnie z ustawą o odpadach wytwórcą odpadu niebezpiecznego jest wykonawca usługi, chyba że umowa stanowi inaczej. Obowiązkiem wytwórcy jest prowadzenie ewidencji odpadów, przy zastosowaniu następujących dokumentów: karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadu.
  • Zamawiający nie dopuszcza czasowego magazynowania odpadów zawierających azbest uzyskanych z demontażu pokryć dachowych w czasie trwania zamówienia.
  • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

Zaplecze dla wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zabezpiecza sobie we własnym zakresie i na własny koszt.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2014-04-11 12:46
Załączniki:
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bądkowo w 2014 roku
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-18 13:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: środa 2014-04-30 godz. 10:00
Oznaczenie: BiFZ.271.3.2014

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2014-04-18 13:28
Załączniki:
Informacja o wyborze oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-05-12 15:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2014-05-12 14:44
Załączniki:
[drukuj]