Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bądkowo

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.badkowo.gmina.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo
data opublikowania zdarzenia: 2015-08-13 15:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2015-08-13
Data końca składania ofert: wtorek 2015-08-25 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla trzech oddziałów przedszkolnych przy szkole podstawowej w Gminie Bądkowo dla potrzeb realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnianie edukacji przedszkolnej) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie obejmuje wykonanie zadania:

1)           Organizacja/ doposażenie placu zabaw (zał. nr 3 opis przedmiotu zamówienia)

2)           Dostosowanie pomieszczeń (zał. nr 3 opis przedmiotu zamówienia)

3)           Wyposażenie  (zał. nr 3 opis przedmiotu zamówienia)

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i zamontować do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Bądkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci zestawienia wraz z podaniem rodzaju i ilości urządzeń, wyposażenia etc. stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na własny koszt (dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wszelkich urządzeń wymienionych w zał. Nr 3 opis przedmiotu zamówienia).

Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole.

Podstawowe wymagania dotyczące wyposażenia placu zabaw:

  • urządzenie musi być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach/ przedszkolach, posiadać stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176-1:2009 lub Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta poświadczającą zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń placów zabaw z aktualną normą PN EN 1176-1:2009 aprobaty techniczne, wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta oraz karty techniczne.
  • montaż urządzenia zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta.

Podstawowe wymagania dotyczące zabawek i pomocy dydaktycznych:

  • oferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, oraz posiadać oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE.

Podstawowe wymagania dotyczące zabawek i pomocy dydaktycznych:

  • dostarczane meble muszą posiadać certyfikaty na całość konstrukcji mebli, wystawione przez jednostki akredytowane.

W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia i produkty:

  • są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
  • nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach do SIWZ lub
  • dostarczone urządzenia i produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania wyposażenia oraz pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny oraz załączenie karty produktu, dla każdej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2015-08-13 15:16
Załączniki:
  • Ogłoszenie79.95kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Jarosław Wochna
      data dodania: 2015-08-13 15:17
  • SIWZ150.55kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Jarosław Wochna
      data dodania: 2015-08-13 15:17
  • WYKAZ ZAMAWIANEGO ASORTYMENTU.pdf135.66kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Jarosław Wochna
      data dodania: 2015-08-13 15:17
  • Umowa-doposażenie .pdf53.2kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Jarosław Wochna
      data dodania: 2015-08-13 15:18
Zapytanie nr 1
data opublikowania zdarzenia: 2015-08-20 15:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2015-08-20 14:53
Załączniki:
  • Zapytanie nr 1418.97kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Jarosław Wochna
      data dodania: 2015-08-20 14:53
Zapytanie nr 2
data opublikowania zdarzenia: 2015-08-21 09:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2015-08-21 08:40
Załączniki:
  • Zapytanie nr 2259.1kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Jarosław Wochna
      data dodania: 2015-08-21 08:41
Informacja o unieważnieniu postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-09-02 14:05
Typ zdarzenia: unieważnienie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Jarosław Wochna
    data dodania: 2015-09-02 13:57
Załączniki:
[drukuj]