Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Dotyczy dostawy urządzeń do obsługi sesji Rady Gminy Bądkowo w zakresie rejestracji obrad głosowania oraz rejestracji obrazu i dźwięku (1 kamera) w związku z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Zamawiający wymaga, aby wskazane urządzenia były nowe, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych umożliwiających:
a) rejestrację imienną głosowań jawnych, sporządzenie i utrwalenie imiennego i tajnego głosowania (protokoły, wykazy, dane statystyczne itp);
b) transmisję i rejestrację obrazu i dźwięku z obrad w taki sposób, aby obrady były możliwe do odbioru i odsłuchu przez łącze internetowe przez zainteresowane osoby;
c) urządzenia mają być dostosowane do obsługi sesji Rady Gminy z liczbą radnych -15, w sali obrad o powierzchni ok. 150m2, (długość - 13,6 m, szerokość - 11 m).
3. Wykonawca udzieli gwarancji przynajmniej na 24 miesiące.
4. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie nowy sprzęt.
5. Oferty powinny uwzględniać wyłącznie zestawy kompletne.
6. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty dostawy do zamawiającego.
7. Zamawiane urządzenie (15 terminali/pilotów do głosowania, centralka, oprogramowanie) powinno być nieskomplikowane, łatwe do obsługi, intuicyjne, a jednocześnie ma dawać możliwość wykonania wydruku danych w różnych konfiguracjach (protokół z głosowania, dane statystyczne głosowania itp).;
8. Urządzenie do teletransmisji obrazu i dźwięku dawało możliwość przesyłu/odbioru dźwięku i obrazu przez internet.
9. Szczegółowy opis urządzeń stanowi załącznik nr 3 oraz załącznik nr 4
Oferty należy składać do dnia 7.11.2018 r. godz. 9:00.
UWAGA! Wydłużono termin realizacji zadania do 30.11.2018r.