BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gmina Bądkowo

  • ZAPYTANIA OFERTOWE »
  • 2017 »

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bądkowo w 2017 roku"

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bądkowo w 2017 roku” i obejmuje swym zakresem:

  1. Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Bądkowo, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku, powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji.
  2. Przewidywana ilość odpadów:
    • do demontażu, transportu i utylizacji płyt azbestowych ok.  1,92 Mg,
    • do zbiórki, transportu i utylizacji płyt azbestowych ok. 49,56 Mg.
  3. Podane ilości odpadów mogą ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości w trakcie realizacji umowy. W przypadku zmniejszenia planowanej wielkości ilości odpadów Wykonawca nie będzie w stosunku do Zamawiającego żądał wynagrodzenia ani odszkodowania z tytułu nie wykonania całości przedmiotu umowy.
  4. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu postępowania i podpisaniu umowy.
  5. Przed przystąpieniem do prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r Nr 71 poz. 649 ze zm.).
  6. Termin wykonania prac Wykonawca ustali z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie. Termin demontażu wyrobów zawierających azbest i odbioru odpadów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do końca terminu realizacji całości zamówienia, tj. do 25.09.2017r.
  7. Ważenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest i usuwanych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie przy użyciu urządzeń w obecności właściciela posesji (osoby upoważnionej przez właściciela posesji) oraz przedstawiciela Urzędu Gminy.
  8. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.
  9. Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu.
  10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zleceniodawcy oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.) i protokół potwierdzający wykonanie zadania zawierający ilość odpadów azbestowych przeznaczonych do unieszkodliwienia w m2 oraz w Mg,
  11. Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) - wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Zamawiającego.
  12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu i właścicielowi nieruchomości po jednym egzemplarzu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości (karta przekazania odpadu).
  13. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych. Zgodnie z ustawą o odpadach wytwórcą odpadu niebezpiecznego jest wykonawca usługi, chyba że umowa stanowi inaczej. Obowiązkiem wytwórcy jest prowadzenie ewidencji odpadów, przy zastosowaniu następujących dokumentów: karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadu.
  14. Zamawiający nie dopuszcza czasowego magazynowania odpadów zawierających azbest uzyskanych z demontażu pokryć dachowych w czasie trwania zamówienia.
  15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

Zaplecze dla wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zabezpiecza sobie we własnym zakresie i na własny koszt. 

Oferty należy składać w terminie do dnia 29.06.2017 r. do godz. 10:00.

  • Zaproszenie do składania ofert (PDF)
  • Warunki zamówienia (PDF)
  • Formularz oferty.pdf (PDF)
  • Form. oferty - azbest 2017.doc (DOC)
  • Wzór umowy.pdf (PDF)
  • Informacja o wyniku postępowania (PDF)
    (dodano: 2017-06-20 15:04)
  • opublikował: Jarosław Wochna
    data publikacji: 2017-06-13 14:46
  • zmodyfikował: Jarosław Wochna
    ostatnia modyfikacja: 2017-06-13 14:48
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-08 14:46:46
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net