Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bądkowo

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Czyste Powietrze
  • Załóż profil zaufany
  • UG Bądkowo na ePUAP
  • Dziennik Ustaw
  • www.monitorpolski.gov.pl

Przejdź do: www.badkowo.gmina.pl

Treść strony

Zarządzenia 2006 rok


Zarządzenie Nr 77/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 5 stycznia 2006 r.

w sprawie: ustalenia wysokości stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych stanowiących własność mienia komunalnego gminy.
Na podstawie Uchwały Nr VII - 42/2003 Rady Gminy Bądkowo z dnia 1 sierpnia 2003r.

ZARZĄDZAM
co, następuje:

§ 1
Ustala się wysokość stawki bazowej czynszu za najem lokali mieszkalnych stanowiących własność mienia komunalnego gminy wg załącznika Nr 1 do zarządzenia.

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.03.2006r.



Zarządzenie Nr 78/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 5 stycznia 2006 r.

w sprawie: ustalenia wysokości czynszu dzierżawnego za użytkowane pomieszczeń stanowiących własność mienia komunalnego

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późn zm.)

Z A R Z Ą D Z A M
co, następuje:

§1
Ustala się wysokość czynszu dzierżawnego za użytkowanie pomieszczeń stanowiących własność mienia komunalnego wg załącznika Nr 1 do zarządzenia.

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.02.2006r.



Zarzadzenie Nr 79/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 9 stycznia 2006r.

w sprawie podziału budżetu dla poszczególnych szkół oraz zasad i trybu ich realizacji.

Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 9 lit. D oraz pkt 10 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. z 2001r. Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm), na podstawie art.126, art.182 i 188 ust.2, art. 134 ust.3, art. 198 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U.nr249, poz. 2104) oraz na podstawie Uchwały Rady Gminy Bądkowo Nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku -zarządza się co następuje:

§1
Ustala się dochody Gminnego Zespołu Oświaty:
1. dział 801, rozdział 80101 § 0830 w kwocie 47.964,00zł
2. dział 801, rozdział 80101 § 0750 w kwocie 19.313,00zł
3. dział 801, rozdział 80104 § 0830 w kwocie 19.580,00zł

§2
Dokonuje się podziału kwoty 1.929.736,00zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo
nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy
Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80101 dla Szkół podstawowych:
1. Szkoła Podstawowa w Bądkowie 519.060,00 zł /załącznik nr 1/
2. Szkoła Podstawowa w Łowiczku 343.183,00 zł / załącznik nr 2/
3. Szkoła Podstawowa w Łowkowicach 292.319,00 zł / załącznik nr 3/
4. Szkoła Podstawowa w Wysocinie 396.437,00 zł / załącznik nr 4/
5. Szkoła Podstawowa w Toporzyszczewie 378.737,00 zł / załącznik nr 5/

§3
Dokonuje się podziału kwoty 886.034,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80110 dla Publicznego Gimnazjum wg załącznika nr 6.

§4
Dokonuje się podziału kwoty 127.475,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80104 dla Przedszkola Samorządowego wg załącznika nr 7.

§5
Dokonuje się podziału kwoty 38.048,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 854, rozdział 85401 dla Świetlicy szkolnej wg załącznika nr 8.

§6
Dokonuje się podziału kwoty 129.827,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80114 Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół wg załącznika nr 9.

§7
Dokonuje się podziału kwoty 175.711,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok dział 801, rozdział 80113 Dowożenie uczniów wg załącznika nr 10.

§8
Dokonuje się podziału kwoty 16.113,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80146 Dokształcanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli wg załącznika nr 11.

§9
Dokonuje się podziału kwoty 150.294,00 zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80113 Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych:
1. Oddział przedszkolny w szkole podstawowej w Bądkowie 38.590,00 zł/załącznik nr12/
2. Oddział przedszkolny w szkole podstawowej w Łowiczku 23.197,00zł /załącznik nr13/
3. Oddział przedszkolny w szkole podstawowej w Łówkowicach 19 863,00zł /załącznik nr14/
4. Oddział przedszkolny w szkole podstawowej w Wysocinie 19.001,00zł /załącznik nr15/
5. Oddział przedszkolny w szkole podstawowej w Toporzyszczewie 22.986,00zł /załącznik nr 16/

§ 10
Dokonuje się podziału kwoty 26.657,00zł wynikającej z uchwały Rady Gminy Bądkowo nr XXIII-120/2005 z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2006 rok - dział 801, rozdział 80195 Pozostała działalność wg załącznika nr17.

§ 11
1. Obsługę finansowo-księgową dla jednostek oświaty prowadzi GZEASZ,
2. Przekazywanie środków na r-k bankowy odbywać się będzie wg zgłoszonego zapotrzebowania przez osoby odpowiedzialne za obsługę finansowo-księgową.
3. Realizacja środków niezgodnie z przeznaczeniem spowoduje zablokowanie środków.

§ 12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje w roku 2006, podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.



Zarzadzenie Nr 80/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 09 stycznia 2006 roku.

W sprawie zasad przyznawania stypendiów dla uczniów szkól ponadgimnazjalnych i studentów

Na podstawie art.30 § 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym /Dz.U. z 2001 roku Nr.42, poz.l591/ oraz Uchwały Nr.XXVI-147/2001 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2001 roku w sprawie zasad udzielania stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów, zarządzam, co następuje:

§1
1.Ustala się kryterium dochodowe kwalifikujące uczniów i studentów do stypendium socjalnego w wys. 316,00 zł / osobę
2.Stypendium socjalne nie przysługuje osobom, które otrzymują inne stypendium o charakterze socjalnym ze środków publicznych

§2
Uchyla się Uchwałę Zarządu Gminy z dnia 24.01.2002r. w sprawie ustalenia kryterium dochodowego kwalifikującego uczniów i studentów do stypendium socjalnego

§3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 81/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 31 stycznia 2006 r.

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy w Bądkowie.

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity z 1998r.nr 21, z późniejszymi zmianami), zarządzam, co następuje:

§1
Wprowadzam regulamin pracy Urzędu Gminy w Bądkowie zwanego dalej regulaminem, w brzmieniu ustalonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§2
Traci moc zarządzenie Nr 1097 Wójta Gminy Bądkowo z dnia 7 stycznia 1997 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Bądkowo.

§3
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania go do wiadomości.



Zarządzenie Nr 82/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 01 lutego 2006 r.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tj. z 2001 roku Dz.U.Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust I pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:

§1
Dokonać przeniesień wydatków budżetowych wg załącznika nr 1.

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 83/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 27 lutego 2006 r.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz.U.Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:

§1
Dokonać przeniesień wydatków budżetowych wg załącznika nr 1.

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie nr 84/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 17 marca 2006 r.

W sprawie: przedstawienia rocznego sprawozdania i wykonania budżetu Gminy Bądkowo za 2005 rok.

Na podstawie art. 199 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U Nr 249, poz. 2104) art. 30 ust.2 pkt. 4, w związku z art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca I990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm)

§1
Realizując uchwałę Nr XVI-79/2004 Rady Gminy Bądkowo z dnia 29 grudnia 2004 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bądkowo na 2005 rok przedstawia się sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy za 2005 rok zrealizowane w niżej podanych wielkościach:

I. Realizacja dochodów i wydatków budżetowych
1. Dochody budżetowe:
- plan 7.350.863,00
- wykonanie 7.479.201,00
2. Wydatki budżetowe
- plan 7 663.372,00
- wykonanie 7.314.686,00
W tym:
Wydatki majątkowe
- plan 577.044,00
- wykonanie 504.603,00

II. Realizacja planów finansowych
1. Zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz zleconych innymi ustawami:
- Dochody: plan 909.590,00 wykonanie 904.261,00
- Wydatki : plan 909.590,00 wykonanie 904.261,00
2. Dochody i wydatki związane z realizacją programu rozwiązania alkoholowych:
- Dochody: plan 54.000,00 wykonanie 53.690,00
- Wykonanie: plan 54.000,00 wykonanie 39.998,00
3. Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej:
- Przychody 82.356,00
- Wydatki 1.922,00
4. Przychody i wydatki środka specjalnego
- Przychody 11.582,00
- Wydatki 28.600,00
5. Dochody własnych jednostek budżetowych i wydatki nimi sfinansowane
- Dochody --
- Wydatki --

§2
1. O wykorzystaniu środków budżetowych należy poinformować mieszkańców poprzez ogłoszenie w sposób zwyczajowo przyjęty.
2. Sprawozdanie w wykonania budżetu za 2005 rok przedstawić Radzie Gminy Bądkowo.
3. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2005 rok przesłać Regionalnej Izbie
Obrachunkowej w Bydgoszczy Zespół we Włocławku.

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.



Zarządzenie Nr 84/A/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 30 marca 2006 r.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz.U.Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:

§1
Dokonać zwiększeń dochodów i wydatków budżetowych wg załącznika nr 1 i załącznika nr2:
1. Kwotę dochodów 7.525.526,00 zastępuje się kwotą 7.566.370,00
2. Kwotę wydatków 9.111.381,00 zastępuje się kwotą 9.152.225,00

§2
Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 2.

§3
Dokonuje się zmian planu dochodów i wydatków z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami zgodnie z załącznikami nr 3 i 4

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarzadzenie Nr 85/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 19 kwietnia 2006 r.

W sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu mieszkalnego stanowiącego mienie komunalne Gminy Bądkowo oraz przyjęcie regulaminu przeprowadzenia przetargu ustnego.

Na podstawie art. 30 ust 2. pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 200lr., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207 poz. 2108)

ZARZĄDZAM
co następuje:

§1
Powołuje komisję przetargową w składzie:
1. Adam Paliwoda — Przewodniczący
2. Marlena Krawczak - Członek
3. Kazimierz Włosiński - Członek
4. Kazimierz Popławski - Członek
5. Hanna Przywitowska - Członek

§2
Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu mieszkalnego o pow. 73,08m2 wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości 7308/26870 położonego w Bądkowie przy ul. Włocławskiej 46 stanowiącego mienie komunalne Gminy Bądkowo.

§3
Do zadań komisji należy w szczególności:
1. Przeprowadzenie przetargu.
2. Sporządzenie protokółu z przetargu.

§4
1. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w drodze głosowania.
2. W razie równej liczby głosów decyduje głos przewodniczącego komisji przetargowej.

§5
Po rozstrzygnięciu przetargu komisja rozwiązuje się samoczynnie.

§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 86/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 19 kwietnia 2006 r.

Na podstawie art. 30 ust I pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz.U.Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:

§1
1. Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 1,
2. Dokonać zmniejszenia rezerwy ogólnej o kwotę 7.243,00

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarzadzenie Nr 87/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 19 kwietnia 2006 r.

W celu realizacji obowiązków wynikających z. art. 15a ustawy z. dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu ( Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1505 z póź.zm), zwanej dalej ustawą,

§1
Zobowiązuje pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników jednostek organizacyjnych do zapoznania się z przepisami dotyczącymi przeciwdziałania wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz przeciwdziałaniu finansowania terroryzmu.

§2
Pracownicy komórek merytorycznych, pracownicy finansowo- księgowi Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy oraz. pracownicy kontroli wewnętrznej w trakcie dokonywania czynności kontrolnych obowiązani są do zwracania szczególnej uwagi na:
- nietypowe transakcje związane z nabyciem majątku komunalnego,
- umowy i transakcje związane z wykonywaniem przez inne podmioty zadań publicznych jst, realizowane na warunkach odbiegających od istniejących standardów.
- nietypowe zachowanie i czynności podejmowane przez uczestników postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, polegającego między innymi na oferowaniu przez nich warunków wykonywania zamówienia rażąco odbiegających od oferowanych przez nich,
- przypadki dokonywania przez zobowiązanych nadpłat podatków i ewentualnego ich wycofania,
- udział kontrolowanych jednostek w nietypowych przedsięwzięciach, szczególnie finansowanych z udziałem kapitału zagranicznego,

§3
1. Pracownicy, o których mowa w § 2 zobowiązani są:
1) dokonywać analizy i oceny transakcji kontrolowanych jednostek w rozumieniu
art.2 pkt 2 ustawy, w których występują symptomy wskazujące za możliwość
wprowadzenia do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z
nielegalnych lub nieujawnionych źródeł, oraz sprawdzać, czy kontrolowana
jednostka w przypadku podejrzenia wprowadzenia do obrotu takich wartości,
powiadomiła o tym Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
2) sporządzać potwierdzone kopie dokumentów dotyczących transakcji, co do których zachodzi podejrzenie, ze mają one związek z popełnieniem przestępstwa, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
3) zebrać dostępne informacje o osobach przeprowadzających te transakcje,
4) dokonać w formie notatki służbowej opisu transakcji co do których podejrzenie, że mogą mieć na celu wprowadzenie do obrotu wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł, wraz z uzasadnieniem, że zachodzą okoliczności wskazane w art. 15a ust. 1 pkt 1 ustawy i istnieje uzasadniona potrzeba powiadomienia o tym GIIF, załączając projekt powiadomienia GIIF i dokumentacje wymienioną w pkt 2 i 3 do powyższej notatki.
Wzór powiadomienia GIIF stanowi Załącznik nr I do niniejszego zarządzenia.

§4
1. Osoba wyznaczona do współpracy z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej (GIIF) uznając zasadność podjęcia działań wnioskowanych przez pracownika przedstawia kierownikowi jednostki projekt powiadomienia GIIF zawierający opis ujawnionych okoliczności, wraz z przyczynami dla których uznano, że mogą wskazywać na dokonywanie działań mających na celu wprowadzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł. W przypadku stwierdzenia braku zasadności powiadomienia GIIF - sporządza uzasadnienie swojego stanowiska i przedstawia kierownikowi jednostki celem podjęcia odpowiedniej decyzji.
2. Kopie powiadomienia GIIF wraz z dokumentacją oraz projekty powiadomień są ewidencjonowane w prowadzonym prze osobę odpowiedzialną rejestrze, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
3. Dostęp do rejestru i dokumentacji w sprawie powiadomienia GIIF mają osoby przeze mnie upoważnione.

§5
1. za realizację zadań wynikających z art. 15 i art. 15a ustawy odpowiedzialny jest upoważniony pracownik, do którego obowiązków należy:
- oddelegowywanie na szkolenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania zadań Gminy jako jednostki współpracującej z GIIF i przedstawiania, w miarę potrzeb propozycji uczestniczenia w szkoleniach lub organizowania szkoleń dla własnych pracowników,
2. nadzór na przestrzeganiem zasad zawartych w niniejszym zarządzeniu i przedstawianie propozycji dotyczących uzupełnienia lub zmiany jego treści.
3. okresowa analiza zapisów rejestru powiadomień GIIF o podejrzeniach wprowadzenia do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych bądź nieujawnionych źródeł, w celu ustalenia ich wzajemnych powiązań i przedstawienie raportu kierownikowi jednostki.

§6
Zarządzenie wchodzi w życic z dniem podpisania.



Zarządzenie Nr 88/2006
Wojta Gminy Bądkowo
z dnia 18 maja 2006 r.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tj. z 2001 roku Dz.U.Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:

§1
Dokonać zwiększenia dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia:
1.kwotę dochodów 7.566.370,00 zastępuje się kwotą 7.604.825,00
2.kwotę wydatków 9.152.225,00 zastępuje się kwotą 9.190.680,00

§2
1.Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 2
2.Dokonać zmniejszenia rezerwy ogólnej o kwotę 5.822,00

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Ustalenie wolnego dnia od pracy 26 maja 2006 r. Zarządzenie Nr 89/2006 Wójta Gminy Bądkowo z dnia 19 maja 2006 r.
Ustalenie wolnego dnia od pracy 26 maja 2006 r.
Zarządzenie Nr 89/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 19 maja 2006 r.

w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy.

Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (DZ.U. nr 142, poz. 1591) oraz Stanowiska Rady Ministrów z dnia l6 maja 2006 r. w sprawie ustanowienia 26 maja 2006r. dniem wolnym od pracy zarządzam, co następuje:


§ 1. W celu umożliwienia godnego przeżycia wizyty Jego Świątobliwości Papieża Benedykta XVI w Rzeczypospolitej Polskiej, ustalam 26 mąja 2006 roku dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy i podległych jednostek organizacyjnych.


§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Zarządzenie Nr 90/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 23 maja 2006

w sprawie ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora.

Na podstawie art. 26 ust. 1 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj.: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) w związku z art. 5c pkt 2 oraz art. 36a ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj.: Dz. U. z 2004r. Nr 256. poz. 2572 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§1
Ogłasza się konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora:
1. Publicznego Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta w Bądkowie.
2. Szkoły Podstawowej w Bądkowie, Łowiczku, Łówkowicach, Toporzyszczewie i Wysocinie.
3. Przedszkola Samorządowego w Bądkowie.

§2
Regulamin przeprowadzenia konkursu, o którym mowa w § 1, określa rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 października 2003r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 189, poz. 1855).

§3
Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§4

Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Bądkowo.
§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Zarzadzenie Nr 91/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 23 maja 2006r.

w sprawie określenia regulaminu konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora:

1.Szkoły Podstawowej w Bądkowie.
2.Szkoły Podstawowej w Łowiczku.
3.Szkoły Podstawowej w Łówkowicach.
4.Szkoły Podstawowej w Toporzyszczewie.
5.Szkoły Podstawowej w Wysocinie.
6.Publicznego Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta w Bądkowie.
7.Samorządowego Przedszkola w Bądkowie.

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 października 2003 roku (Dz. U. Nr 189 poz. 1855 z późn. zmian.)

Wójt Gminy Bądkowo
Zarządza, co następuje:

§ 1.
Określa się regulamin konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora w brzmieniu ustalonym w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 23 maja 2006 roku.



Zarządzenie Nr 92/2006
Wójta Gminy w Bądkowie
z dnia 25 maja 2006 roku

w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Bądkowo w sprawie zmiany nazwy miejscowości.

Na podstawie §3 pkt.1 uchwały Nr XXIII - 127 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Bądkowo.


§1.
Przeprowadzić konsultacje z mieszkańcami wsi:
Bachórka, Chrustowo, Jaranowo - Majątek, Stary Żabieniec, Toporzyszczewo -Folwark w sprawie:

1/zmiany urzędowej nazwy miejscowości:
Stary Żabieniec na Żabieniec,
Jaranowo - Majątek na Jaranowo Drugie,
Toporzyszczewo - Folwark na Toporzyszczewo Drugie

2/zmiany charakteru miejscowości wsi Bachórka na część wsi Kryńsk, Chrustowo na część wsi Kujawka.


§2.
Konsultacje, o których mowa w §1 przeprowadzone będą oddzielnie dla poszczególnych wsi.


§3.
Konsultacje przeprowadzone będą w następujących terminach:

1/dla miejscowości Bachórka w dniu 9.06.2006r. o godzinie 11.00 u sołtysa

2/dla miejscowości Chrustowo w dniu 9.06.2006r. o godzinie 9.00 w sali OSP Kujawka

3/dla miejscowości Jaranowo - Majątek w dniu 14.06.2006r. o godzinie 9.00 w świetlicy w Jaranowie

4/dla miejscowości Stary Żabieniec w dniu 14.06.2006r. o godzinie 11.00 w sali OSP
Żabieniec

5/dla miejscowości Toporzyszczewo - Folwark w dniu 12.06.2006r. o godzinie 11.00
w Szkole Podstawowej w Toporzyszczewie


§4.
Osoby pominięte na listach mogą wziąć udział w konsultacjach, jeżeli udokumentują stałe zameldowanie na danym obszarze.


§5. Powołuje się następujące zespoły konsultacyjne:

1/ I Zespół konsultacyjny do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami wsi Bachórka w składzie:
1. Anna Kamińska
2. Edmund Masłowski

2/ II Zespól konsultacyjny do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami wsi Chrustowo w składzie:
1 .Anna Kamińska
2. Edmund Masłowski

3/ III Zespół konsultacyjny do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami wsi Jaranowo - Majątek w składzie:
1.Marlena Krawczak
2.Elżbieta Suchowiecka

4/ IV Zespół konsultacyjny do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami wsi Stary Żabieniec w składzie
1.Marlena Krawczak
2.Elżbieta Suchowiecka

5/ V zespół konsultacyjny do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami wsi Toporzyszczewo - Folwark w składzie:
1.Irena Kępara
2.Adam Paliwoda


§6.
Konsultacje polegać będą na zasięgnięciu opinii wśród zainteresowanych mieszkańców poprzez przeprowadzenie głosowania w formie udzielenia odpowiedzi na pytania:

1/ dla mieszkańców wsi Bachórka „czy jesteś za zmianą charakteru wsi Bachórka na część wsi Kryńsk”

2/ dla mieszkańców wsi Chrustowo „czy jesteś za zmianą charakteru wsi Chrustowo na część wsi Kujawka”

3/ dla mieszkańców wsi Jaranowo - Majątek „czy jesteś za zmianą nazwy wsi Jaranowo - Majątek na Jaranowo Drugie”

4/ dla mieszkańców wsi Stary Żabieniec „czy jesteś za zmianą nazwy wsi Stary Żabieniec na Żabieniec”

5/ dla mieszkańców wsi Toporzyszczewo - Folwark „czy jesteś za zmianą nazwy wsi Toporzyszczewo - Folwark na Toporzyszczewo Drugie”.


§7.
Konsultacje odbędą się na podstawie przygotowanych przez komórkę ewidencji ludności list uprawnionych do udziału w konsultacjach. Na każdym formularzu konsultacyjnym, stanowiącym załącznik od Nr 1 - Nr 5 do Zarządzenia, zostanie umieszczone pytanie dotyczące przedmiotu konsultacji.


§8.
Osoby uprawnione do udziału w konsultacjach wyrażają swoją opinię poprzez postawienie znaku "X" na karcie konsultacyjnej w odpowiedniej kratce przy słowach „za”, lub „przeciw”.


§9.
Zespół konsultacyjny, niezwłocznie po sporządzeniu dokumentu z przeprowadzonych konsultacji ogłasza wyniki konsultacji poprzez podanie do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.


§10.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.


§11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 93/2006
Wójta Gminy Bądkowo
Z dnia 31 maja 2006 roku

W sprawie ustalenia wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty i osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej oraz zasad podawania tych wykazów do publicznej wiadomości.

Na podstawie art. 30 ust.2, pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poiz. 1591 ze zm.) oraz art. 14 pkt 2 lit e i f ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104) zarządza się, co następuje:

§1
1. Ustala się wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty i osób prawnych i fizycznych, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Ustala się wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia,

§2
1. Wykazy, o którym mowa w § 1 ust. 1 i 2 sporządza się według stanu na koniec roku budżetowego i podaje się do publicznej widomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszenia w Urzędzie Gminy w terminie do dnia 31 maja roku następnego.
2. Wykazy, o którym mowa w § 1 ust.l i 2 na tablicy ogłoszeń będą podawane do publicznej wiadomości przez okres 2 miesięcy od daty ogłoszenia tj. do 31 lipca.

§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 94/2006.
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 1 czerwca 2006 roku

w sprawie: zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Na podstawie art. 41 z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi /Dz. U. Nr 147, poz. 1231 z 2002r. z późn. zm.) oraz art. 99 ustawy z dnia 20 czerwca 2002r. o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta (Dz. U. Nr 113, poz. 984 ze zm.)

Zarządzam, co następuje:

§1
§1 pkt 7 Zarządzenia Nr 16/2003 Wójta Gminy Bądkowo z dnia 5 czerwca 2003r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, otrzymuje brzmienie - „Tomasz Kulpa - Członek GKRPA” oraz dodaje się pkt 10, który otrzymuje brzmienie - „ Anna Palińska - Członek GKRPA”

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 95/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 07 czerwca 2006 roku

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz. U. Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249 poz. 2104) i na podstawie §10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:

§1
1. Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w §10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 1
2. Dokonać zmniejszenia rezerwy ogólnej o kwotę 1.800,00

§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 96/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 20.06.2006r.

W sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wykonanie inwestycji pod nazwą: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompowniami ścieków w miejscowości Słupy Małe, cz. Bądkówek, cz. Bądkowo, cz. Słupy Duże”.

Na podstawie art. 30 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

ZARZĄDZAM
co następuje:

§1
Powołuję komisję przetargową w składzie:
1.Adam Paliwoda - Przewodniczący
2.Marlena Krawczak - Członek
3.Edmund Masłowski - Członek
4.Elżbieta Suchowiecka - Członek
5.Elżbieta Ruskowska - Członek
6.Marian Piotrowski - Członek

§2
Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie inwestycji pod nazwą: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompowniami ścieków w miejscowości Słupy Małe, cz. Bądkówek, cz. Bądkowo, cz. Słupy Duże".

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr 97/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 30 czerwca 2006 r.
Powołanie komisji konkursowej do wyłonienia kandydata na stanowisko dyr. szkół i dyr przedszkola


Zarządzenie Nr 98/2006 r.
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 28 czerwca 2006 r.
Zmiana budżetu gminy Bądkowo na 2006



Zarządzenie Nr 99/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 11 lipca 2006 r.
Powolanie komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.



ZARZĄDZENIE NR 100/06WÓJTA GMINY BĄDKOWO z dnia 6 września 2006 roku
W sprawie: określenia wymagań dla przedsiębiorców ubiegających się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania
ZARZĄDZENIE NR 101/06
WÓJTA GMINY BĄDKOWO
z dnia 6 września 2006 roku

Na podstawie art. 7 ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 grudnia 2005 roku w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenia, (Dz. U. z 2006 r. Nr 5, poz.33)

zarządzam, co następuje:

§ 1
Określam wymagania dla przedsiębiorców ubiegających się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Bądkowo stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez opublikowanie jego treści na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bądkowie.
Wójt Gminy Bądkowo
mgr inż. Ryszard Kobus


Załącznik do zarządzenia
Nr 101/06 Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 6 września 2006 roku


Wymagania dla przedsiębiorców ubiegających się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Bądkowo.

§ 1
I. Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Bądkowo musi:
1. Spełniać warunki określone przepisami prawa wymagane do wykonywania działalności objętej zezwoleniem w tym również Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bądkowo;
2. Posiadać zaplecze techniczno-biurowe spełniające normy bhp, przeciwpożarowe i ochrony środowiska;
3. Posiadać środki techniczne do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a w szczególności:
• samochody specjalistyczne (śmieciarki) do bezpyłowego odbierania oraz transportu odpadów komunalnych, z prasą, zasyp uniwersalny – min. 1 szt,
• samochody specjalistyczne (bramowiec lub hakowiec) do przewozu kontenerów – min.1 szt,
• kontenery przystosowane do odbioru odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego.
4. Zapewnić pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych na nieruchomościach, z właścicielami których zawierać będzie umowy o odbiór odpadów;
5. Posiadać środki techniczne umożliwiające zorganizowanie selektywnego, zindywidualizowanego odbioru odpadów zebranych selektywnie, zarówno w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej;
6. Posiadać środki techniczne umożliwiające przekazywanie organowi gminy, drogą elektroniczną, danych wymaganych przepisami;
7. Wykazać posiadanie umów o odbieranie odpadów, zawartych z podmiotami prowadzącymi składowiska, zakłady utylizacji odpadów.

II. Przedsiębiorca musi zapewnić ciągłość świadczonych przez siebie usług w przypadku unieruchomienia (awaria, wypadek, inne) własnego sprzętu specjalistycznego.

III. Przedsiębiorca ubiegający się o wydanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Bądkowo musi po uzyskaniu zezwolenia zapewnić:
1. Organizację systemu zbiórki odpadów komunalnych poprzez:
• prowadzenie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie umów pisemnych, w których określone będą między innymi opłaty za świadczenie usług oraz terminy ich wykonywania,
• prowadzenie dodatkowego odbioru odpadów komunalnych (w tym odpadów wielkogabarytowych, żużli i popiołów oraz gruzu budowlanego),
• prowadzenie ewidencji odpadów odebranych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
2. Organizację systemu segregacji surowców wtórnych: szkła, makulatury, tworzyw sztucznych, aluminium – wytwarzanych w gospodarstwach usługobiorców.

§ 2
I. Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Bądkowo musi:
1. Posiadać wszelkie prawem wymagane pozwolenia i uzgodnienia, niezbędne do świadczenia usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
2. Spełniać warunki określone przepisami prawa wymagane do wykonywania działalności objętej zezwoleniem, w tym również Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bądkowo;
3. Posiadać zaplecze techniczno-biurowe spełniające normy bhp, przeciwpożarowe i ochrony środowiska;
4. Posiadać środki techniczne (tabor asenizacyjny spełniający wymagania i warunki określone w przepisach odrębnych) do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Bądkowo;
5. Posiadać środki techniczne umożliwiające przekazywanie organowi gminy, drogą
elektroniczną, danych wymaganych przepisami prawa.
6. Przedsiębiorca musi zapewnić ciągłość świadczonych przez siebie usług w przypadku
unieruchomienia (awaria, wypadek, inne) własnego taboru asenizacyjnego;
7. Wykazać posiadanie umów o odbieranie nieczystości płynnych, zawartych z podmiotami prowadzącymi stacje zlewne.

II. Przedsiębiorca ubiegający się o wydanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Bądkowo musi po uzyskaniu zezwolenia zapewnić organizacje systemu poprzez:
1. Prowadzenie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na podstawie umów pisemnych, w których określone będą m.in. opłaty za świadczenie usług.
2. Prowadzenie ewidencji odebranych i przekazanych stacjom zlewnym nieczystości ciekłych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
3. Opróżnienie zbiornika i odebranie nieczystości ciekłych z nieruchomości musi nastąpić w dniu zgłoszenia.
Wójt Gminy Bądkowo
mgr inż. Ryszard Kobus



ZARZĄDZENIE Nr 1/2006
Wójta Gminy Bądkowo
Z dnia 12 grudnia 2006 roku

w sprawie: powołania komisji negocjacyjnej

Na podstawie uchwały Nr XXVII - 155/2006 Rady Gminy Bądkowo z dnia 25 października 2006 roku w sprawie sprzedaży działki Nr 8/1 położonej w Zieleńcu w drodze bezprzetargowej i art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.Nr 142 poz. 1591 z 2001r. z późn. zm.)

ZARZĄDZAM
co następuje:

§ 1
Powołuję komisję w składzie:
1.Paliwoda Adam - Przewodniczący
2.Balcerak Wiesław - Członek
3.Wasielewski Ryszard - Członek
4.Skowrońska Marlena - Członek

§ 2
Zadaniem komisji jest ustalenie ceny sprzedaży w drodze bezprzetargowej działki oznaczonej geodezyjnie numerem 8/1 położonej w miejscowości Zieleniec.

§ 3
Działka Nr 8/1 o powierzchni 0,0932 ha stanowi mienie komunalne Gminy Bądkowo i jest sprzedawana z przeznaczeniem na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem 59 na rzecz właściciela tej nieruchomości.

§4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr2/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 15 grudnia 2006 roku

W sprawie zmian w budżecie Gminy Bądkowo na 2006 rok.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz .U. Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
zarządza, co następuje:


§ 1
Dokonać zmian w budżecie Gminy Bądkowo na 2006 rok:
1.Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 1.
2.Dokonać zmniejszenia rezerwy ogólnej o kwotę 2.432,00, która po zmianach stanowi kwotę 36.257,00
w tym:
- celowa 10.999,00
- ogólna 25.258,00


§2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr3/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 27 grudnia 2006 roku

W sprawie zmian w budżecie Gminy Bądkowo na 2006 rok.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz .U. Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy
zarządza, co następuje:


§1
Dokonać zmian w budżecie Gminy Bądkowo na 2006 rok:
1. Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 1.


§2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Zarządzenie Nr4/2006
Wójta Gminy Bądkowo
z dnia 29 grudnia 2006 roku

W sprawie zmian w budżecie Gminy Bądkowo na 2006 rok.

Na podstawie art. 30 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 roku Dz.U. Nr 142 poz. 1591) oraz na podstawie art. 188 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 249 poz. 2104) i na podstawie § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku.

Wójt Gminy zarządza, co następuje:

§ 1

Dokonać zmian w budżecie Gminy Bądkowo na 2006 rok:
1. Na podstawie upoważnienia dla Wójta Gminy w § 10 pkt a Uchwały Nr XXIII-120/2005 Rady Gminy Bądkowo z dnia 28 grudnia 2005 roku dokonuje się przeniesień planu wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach zgodnie z załącznikiem nr 1 iw planach finansowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych zgodnie z załącznikami nr 2 i 3.

§2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-07-10 12:25

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 13982
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-07-10 12:27:02
baner toplayer
RODO